Urgent: 5000 Euro Reward (0.6885710074581116)

0.8696220648234494 fasten at hrs.com
Mon Mar 8 09:20:20 PST 2004

      5000 Euro Belohnung / 5000 Euro Reward
      --------------------------------------
Ich biete eine Belohnung von 5000 Euro wenn mir jemand verraet
wie ein Streetgame (International Money Game) die Leute um den
 Spieler herrum beeinflusst.
0.9015330459756339
Ich stecke in genau diesem Unfug drin und irgendjemand manipuliert
alle Leute, denen ich begegne und Radio bzw. Fernsehprogramme, die
ich beobachte.
I offer a reward of 5000 Euro if anybody tells me how a streetgame
(International Money Game) manipulates the people around the player.
I'm currently trapped in something like that and somebody manipulates
everybody I meet and radio or TV programs I watch or listen to.
0.4317585152215948
http://www.fastenrath.net/, http://slashdot.org/~fastenrath/
Bernhard Fastenrath
Steinfelder Gasse 1, 50670 Koeln, Germany
fon: +49-173-5166326
fax: +49-69-13306976636
email: fasten at hrs.com